maandag 5 januari 2015

Happy New Year

Allereerst wil ik iedereen een goed, gelukkig en gezond 2015 wensen.
Ik weet dat het wel erg lang geleden is dat ik iets op mijn blog geschreven heb.
Ik heb de laatste maanden nodig gehad om weer te reïntegreren op mijn werk.
Dit heeft flink wat energie gekost, maar ik ben blij dat ik weer volledig aan het werk ben.
Ik hoop nu weer meer tijd en energie te hebben om leuke dingen te maken met mijn Stampin'Up! producten.
En met de nieuwe producten uit de Spring/Summer catalogus die morgen ingaat, gaat dit zeker lukken.
Wat een mooie dingen weer.
Ik hoop snel wat te kunnen laten zien.
Morgen gaat ook de fantastische Sale-a-Bration van start.
Bij iedere €60 mag je een product uit de speciale folder uitkiezen en ik kan alvast verklappen dat dat mooie producten zijn, speciaal voor deze aktie uitgezocht die niet in de gewone catalogus staan of komen.
Nieuwsgierig geworden?
Stuur een berichtje en ik neem zo spoedig mogelijk contact met u op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten