dinsdag 5 januari 2016

De nieuwe Seizoenscatalogus is er!

Vanaf vandaag is het dan zover! De nieuwe Seizoenscatalogus voor het voorjaar 2016 is er. Vol met mooie producten voor het voorjaar, Valentijn, Moederdag, verjaardagen en vele andere gelegenheden.
Weer leuke nieuwe stempelsets, al dan niet met bijpassende snijmallen. Nieuwe producten die het nog leuker maken om creatief bezig te zijn met papier. Want het hoeft niet bij kaarten te blijven. Ook het maken van doosjes/cadeauverpakkingen en tasjes wordt steeds leuker.
En heb je ook nog zoveel van die foto's liggen, waar je niet weet wat mee te doen.
Maak er eens een mooi album mee met behulp van bv Project Live  wordt dit een heel persoonlijk album.


klik op de foto voor de online catalogus

Tegelijkertijd begint vandaag de Sal-a-Bration. 
Een geweldige actie om gratis producten te verdienen. Bij iedere 60 euro die u besteld kunt u een gratis product uit de speciale SAB-folder uitzoeken.


klik op de link voor een online folder


Wilt u liever een papieren versie van de catalogus, laat het me weten, tegen vergoeding van de verzendkosten stuur ik u ze toe. 
Lijkt het u leuk om een creatief avondje bij u thuis te houden of wilt u meer weten stuur me een berichtje en ik neem contact met u op.

Wilt u een bestelling plaatsen kunt u me een mail sturen of even bellen. in principe gaat er op de 25e van de maand een verzamelbestelling uit, maar tussendoor is ook mogelijk. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten